Časté dotazy Kdy bude zboží dodáno, není-li skladem? Zboží, které není skladem, dodáváme obvykle do 3–14 dnů od objednání. Obchodník Vás bude informovat o dostupnosti. Kde najdu fakturu ? Fakturu k odeslanému zboží zasíláme emailem. Pouze při osobním odběru v našich prodejnách obdržíte tištěný doklad na místě. Kdo mi potvrdí záruční list? Po obdržení zboží vyzkoušejte jeho plnou funkčnost a pokud je vše v pořádku, zašlete prosím záruční list společně s kopií faktury na naši adresu. Záruční list Vám potvrdíme a obratem zašleme zpět. V současné době výrobci postupně od ZL upouštějí, protože ze zákona k uplatnění záruky postačuje doklad o koupi. Pokud tedy u zboží záruční list přiložen není, postačuje pro uplatnění záruky faktura nebo jiný doklad o koupi. Jak je zboží zasíláno? Menší zásilky do 10kg můžeme poslat Zásilkovnou, do 30kg Českou poštou, PPL, GLS a DPD. Velké zásilky posíláme přepravními službami DHL a TopTrans, u nich lze využít i svoz starého spotřebiče. Zboží zasíláme po celé ČR. Doprava je realizována také pro SR , na základě našeho potvrzení. Reklamace zboží Zboží zašlete prosím k reklamaci na naši adresu, přiložte kopii faktury a popis závady. Reklamaci můžete také uplatnit v autorizovaném servisu, který naleznete v návodu u zboží, záručním listě (je-li u zboží přiložen) nebo na webu výrobce. Některé výrobky není potřeba do servisu posílat, servisní střediska vyšlou technika přímo k Vám domů (týká se především velkých domácích spotřebičů, velkých televizorů a některé počítačové techniky). Kompletní postup pro uplatnění reklamace naleznete v 6. bodu Reklamačního řádu. |