NÁPOVĚDA

 

 

Vítejte na stránce nápovědy u BYMY Webshopu. 

 

 
 

Naleznete zde odpovědi na často kladené otázky (FAQ), a také popis a vysvětlení starých a nových funkcí, aby Vaše nakupování u BYMY Online Shopu bylo co nejjednodušší a nejpohodlnější.

 

1. Kde zjistím kontakt na svého obchodního zástupce?
Kontakt na svého obchodního zástupce naleznete po potvrzení obchodní spolupráce na hlavní stránce webshopu, hned pod sekcí můj účet.

 

2. Kdy nejpozději mohu zadat svou objednávku, aby byla expedována ještě tentýž den?
Objednávku je potřeba zadat do systému nejpozději do 15:30 hod.

 

3. Jak si mohu dohledat informace ohledně objednávek realizovaných před 1.1.2020?
Přejděte do sekce „sledovat objednávky“ a vlevo v menu vyberte možnost „vyhledat dokumenty ve starém systému“. Pak můžete již vyhledávat informace na základě zvoleného parametru.

 

4. Kde zjistím informace ohledně volného kreditního limitu?
Přejděte do sekce „nástroje - finanční přehled“ a vše potřebné naleznete v zobrazené tabulce. 

 
 

 

Máte jiné dotazy? 

 
 V případě jakýchkoli dalších informací prosím kontaktujte svého obchodního zástupce, a nebo nám napište na sales.cz@ibymy.cz.